Sipariş & Kargo
Online Alışveriş Jerf online sayfasından nasıl alışveriş yapabilirim?
1. Ürün türü (tayt, bra, sweat vs.) seçiminizi yapın.
2. Seçtiğiniz ürünü alışveriş sepetinize ekleyin. Ardından alışverişe devam edin veya siparişi tamamlayın.
3. Sipariş verme işleminize üye olarak ya da misafir olarak devam edebilirsiniz.
4. Siparişinizi onaylayın.
5. Fatura ve ödeme bilgilerinizin kontrolü sağlandıktan sonra size siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir.
Tükenen ürünlerin stok yenilemesi yapılıyor mu?
Her zaman değil. Bazı modellerimizde sezon ve koleksiyona bağlı olarak üretim yapılmamaktadır. Bu sebeple tüm ürünlerde stok yenilemesi yoktur.
Siparişimi takip edebilir miyim?
1. Siparişinizi tamamladıktan birkaç dakika sonra siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir. E-posta almazsanız, mail adresinizin doğru yazıldığından emin olunuz, doğru ise lütfen bizimle iletişime geçiniz.
2. Gönderi gerçekleştiğinde size sipariş özetiniz ile birlikte takip numarası içeren bir mail gönderilecektir.
3. Siparişinize ait kargo firma detaylarının yer aldığı (HepsiJet Kargo ya da Yurtiçi Kargo) resmi internet sitesindeki "Gönderi Takip” bölümüne takip numaranızı girerek gönderinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?
Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz "teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir. İkinci kez teslim edilememe durumunda ürün tarafımıza kargo firması tarafından iade edilir. Bu durumda ürün iade bedelleri kargo ücreti düşüldükten sonra tarafınıza yapılmaktadır.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği için değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir. Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım? musteri@jerf.com.tr e-mail adresimizden veya 0212 614 01 65 numaralı iletişim hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.