İade veya Değişim

Sezon Ürünlerinde herhangi bir nedenle sipariş verdiğiniz üründen memnun kalmadıysanız; gönderinizi aldıktan sonra 30 gün içinde ücretsiz olarak iade edebilir veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. İşlemi gerçekleştirmek için siparişinizle birlikte gelen faturanızın alt kısmında bulunan iade ve değişim formunu doldurunuz. Ürünü, iade ve değişim formu bulunan faturası ve aksesuarları ile eksiksiz paketleyiniz. İade edilecek paketi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargoyu tercih ederek formda belirtilen kargo kodu ile tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

 

İade ve değişim formuna erişiminiz olmaması durumunda hafta içi 09:00 – 17:30 saatleri arasında;

  • musteri@jerf.com.tr adresine e-mail gönderebilir,
  • 0212 614 01 65 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir,
  • 0539 854 58 14 numaralı WhatsApp hattımızdan bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerimiz hafta sonu hizmet vermemektedir.

 

Değişim Koşulları;

  • Ürünü orijinal paket içeriğiyle tam bir şekilde göndermeniz gerekiyor.
  • Kullanılmış, giyilmiş ya da yıkanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.
  • Aynı modelin renk ve bedeninde değişim yapabilirsiniz.
  • Değişimde talep edeceğiniz yeni ürün için öncelikle stok kontrolü yaptırmalısınız. Belirtilen iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Lütfen değişim talep ettiğiniz her ürün için değişim sebebini ve talep ettiğiniz yeni ürünü bize belirtmeyi unutmayın.
  • Ürün ile beraber iade ve değişim formunu değişim paketinin içerisine eklemeniz gerekmektedir.
  • Aynı faturaya ait ürünler için değişim talebinizi tek seferde oluşturmalısınız ve değiştirilmiş ürünler için tekrar değişim talebi oluşturamazsınız.
  • Outlet ürünlerde değişim yapılmamaktadır.

 

İade Koşulları;

  • Ürünü orijinal paket içeriğiyle tam bir şekilde göndermeniz gerekiyor.
  • Kullanılmış, giyilmiş ya da yıkanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.
  • Lütfen iade ettiğiniz her ürün için iade ve değişim formunda bulunan ürün satırının başındaki iade sebebi olarak belirtilen alana tablodan size uygun olan iade sebebini ve kodunu yazmayı unutmayın.
  • Ürün ile beraber iade ve değişim formunu iade paketinin içerisine eklemeniz gerekmektedir.
  • Outlet ürünlerde iade yapılmamaktadır.

 

İade / Değişim talep ettiğiniz ürün ya da ürünlerin geri ödemesi hakkında;

  • İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, tarafınıza bilgilendirme e-postası iletilmektedir.
  • İadenizin onaylanması durumunda geri ödemeniz işleme alınacak ve bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde iadesi gerçekleştirilecektir. Geri ödemeniz hakkında bilgilendirme maili PAYU (IYZICO) tarafından yapılmaktadır.
  • İşlemlerimiz PAYU (IYZICO) üzerinden yapılmaktadır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanızın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır. Eğer ATM (debit) kartı ile ödeme yaptıysanız iade tutarı bankanız tarafından ilgili hesaba aktarılacaktır.
  • Ürün iade bedeli faturada belirtilen ürün tutarı üzerinden değerlendirilir ve iade tutarı bu bedele göre yapılmaktadır.
  • Faturada belirtilen kargo bedeli iade durumunda geri ödenmemektedir.
  • Değişim nedeniyle müşterilerimize gönderilen kargo paketinin ücreti tarafımıza aittir.