Online Alışveriş

Online Alışveriş

Sıkça Sorulan Sorular

  • Jerf online sayfasından nasıl alışveriş yapabilirim?
  1. Ürün türü (tayt, bra, sweat vs.) seçiminizi yapın.
  2. Seçtiğiniz ürünü alışveriş sepetine ekleyin. Ardından alışverişe devam edin, veya siparişi tamamlayın.
  3. Sipariş verme işlemine üye olarak ya da misafir olarak devam edebilirsiniz.
  4. Teslimat yönteminizi seçin.
  5. Ödeme yönteminizi seçin.
  6. Siparişi onaylayın.
  7. Fatura ve ödeme bilgilerinizin kontrolü sağlandıktan sonra size siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir.
  8. Ürününüz seçtiğiniz teslimat yöntemi ve size belirtilen süre zarfında adresinize teslim edilecektir.

 

  • Ürün iadesini nasıl yapabilirim?

İade sürecinde alacağımız APP sonrasında metin düzenlememiz gerekir.

 

  • Ürün değişimini nasıl yapabilirim?

İade sürecinde alacağımız APP sonrasında metin düzenlememiz gerekir.

 

  • Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Havale, VISA, MasterCard, American Express, Troy , BKM Ekspress kredi kartları, Kapıda Ödeme Yöntemleri ile ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartlarına PayU ödeme platformu ile taksitli ödeme imkanı sunmaktayız.

 

Havale veya EFT için hesap bilgileri:

Banka                      : KuveytTürk

Hesap Türü               : TL

Firma Adı                 : Jerf Spor Ürünleri San. Tic. Aş.

IBAN                        : TR36 0020 5000 0947 6512 4000 02

 

  • İnternet sayfasında kredi kartımı kullanmam güvenli mi?

Evet, kredi kartınızı güvenle kullanabilirsiniz. PCI DSS güvenceli kart saklama özelliği bulunan PayU sistemi kolay ve güvenli bir ödeme platformu sunar. PCI Hizmet Sağlayıcısı’ nın en üst düzey güvenlik sertifikası olan Level 1 sertifikasına sahiptir. https://www.payu.com.tr/sertifikalar

 PayU sistemine bağlı bir E-ticaret sitesi olarak bu sertifikaya otomatik olarak sahiptir.

 

  • Tükenen ürünlerin stok yenilemesi yapılıyor mu?

Her zaman değil. Bazı modellerimizde sezon ve koleksiyona bağlı olarak üretim yapılmamaktadır. Bu sebeple tüm ürünlerde stok yenilemesi yoktur.

 

  • Siparişimi takip edebilir miyim?
  1. Siparişinizi tamamladıktan birkaç dakika sonra siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir. E-posta almazsanız, mail adresinizin doğru yazıldığından emin olunuz, doğru ise lütfen bizimle iletişime geçiniz.
  2. Gönderi gerçekleştiğinde size sipariş özetiniz ile birlikte takip numarası içeren bir mail gönderilecektir. 
  3. UPS Türkiye’nin resmi internet sitesindeki "Gönderi Takip” bölümüne takip numaranızı girerek gönderinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. http://www.ups.com.tr/

 

  • Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?

Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz "teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir. Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin için uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda ofis adresimize iade edilir.

 

  • Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir.

 

Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği için değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir.

 

Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir.

 

  • Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

musteri@jerf.com.tr e-mail adresimizden veya 0212 614 01 65 numaralı iletişim hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.