Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.
Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.
Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...
-
SİPARİŞ / KARGO
Online Alışveriş Jerf online sayfasından nasıl alışveriş yapabilirim?
1. Ürün türü (tayt, bra, sweat vs.) seçiminizi yapın.
2. Seçtiğiniz ürünü alışveriş sepetinize ekleyin. Ardından alışverişe devam edin veya siparişi tamamlayın.
3. Sipariş verme işleminize üye olarak ya da misafir olarak devam edebilirsiniz.
4. Siparişinizi onaylayın.
5. Fatura ve ödeme bilgilerinizin kontrolü sağlandıktan sonra size siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir.
Tükenen ürünlerin stok yenilemesi yapılıyor mu?
Her zaman değil. Bazı modellerimizde sezon ve koleksiyona bağlı olarak üretim yapılmamaktadır. Bu sebeple tüm ürünlerde stok yenilemesi yoktur.
Siparişimi takip edebilir miyim?
1. Siparişinizi tamamladıktan birkaç dakika sonra siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir. E-posta almazsanız, mail adresinizin doğru yazıldığından emin olunuz, doğru ise lütfen bizimle iletişime geçiniz.
2. Gönderi gerçekleştiğinde size sipariş özetiniz ile birlikte takip numarası içeren bir mail gönderilecektir.
3. Siparişinize ait kargo firma detaylarının yer aldığı (HepsiJet Kargo ya da MNG Kargo) resmi internet sitesindeki "Gönderi Takip” bölümüne takip numaranızı girerek gönderinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?
Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz "teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir. İkinci kez teslim edilememe durumunda ürün tarafımıza kargo firması tarafından iade edilir. Bu durumda ürün iade bedelleri kargo ücreti düşüldükten sonra tarafınıza yapılmaktadır.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği için değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir. Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım? musteri@jerf.com.tr e-mail adresimizden veya 0212 614 01 65 numaralı iletişim hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
-
İADE VE GERİ GÖNDERİM İŞLEMLERİ
İade veya Değişim
Sezon Ürünlerinde herhangi bir nedenle sipariş verdiğiniz üründen memnun kalmadıysanız; gönderinizi aldıktan sonra 30 gün içinde ücretsiz olarak iade edebilir veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. İşlemi gerçekleştirmek için siparişinizle birlikte gelen faturanızın alt kısmında bulunan iade ve değişim formunu doldurunuz. Ürünü, iade ve değişim formu bulunan faturası ve aksesuarları ile eksiksiz paketleyiniz. İade edilecek paketi anlaşmalı olduğumuz MNG Kargoyu tercih ederek formda belirtilen kargo kodu ile tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Faturanın alt kısmında yer alan iade ve değişim formuna erişiminiz olmaması durumunda hafta içi 09:00 – 17:30 saatleri arasında;
• musteri@jerf.com.tr adresine e-mail gönderebilir,
• 0212 614 01 65 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir,
• 0539 854 58 14 numaralı Whatsapp hattımızdan bizimle iletişim kurabilirsiniz. Müşteri Hizmetlerimiz hafta sonu hizmet vermemektedir.
Değişim Koşulları;
• Ürünü orijinal paket içeriğiyle tam bir şekilde göndermeniz gerekiyor.
• Kullanılmış, giyilmiş ya da yıkanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.
• Aynı modelin renk ve bedeninde değişim yapabilirsiniz
. • Değişimde talep edeceğiniz yeni ürün için öncelikle stok kontrolü yaptırmalısınız. Belirtilen iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.
• Lütfen değişim talep ettiğiniz her ürün için değişim sebebini ve talep ettiğiniz yeni ürünü bize belirtmeyi unutmayın.
• Ürün ile beraber iade ve değişim formunu değişim paketinin içerisine eklemeniz gerekmektedir.
• Aynı faturaya ait ürünler için değişim talebinizi tek seferde oluşturmalısınız ve değiştirilmiş ürünler için tekrar değişim talebi oluşturamazsınız.
• Outlet ürünlerde değişim yapılmamaktadır.
İade Koşulları;
• Ürünü orijinal paket içeriğiyle tam bir şekilde göndermeniz gerekiyor.
• Kullanılmış, giyilmiş ya da yıkanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.
• Lütfen iade ettiğiniz her ürün için iade ve değişim formunda bulunan ürün satırının başındaki iade sebebi olarak belirtilen alana tablodan size uygun olan iade sebebini ve kodunu yazmayı unutmayın.
• Ürün ile beraber iade ve değişim formunu iade paketinin içerisine eklemeniz gerekmektedir.
• Outlet ürünlerde iade yapılmamaktadır.
İade / Değişim talep ettiğiniz ürün ya da ürünlerin geri ödemesi hakkında;
• İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, tarafınıza bilgilendirme e-postası iletilmektedir.
• İadenizin onaylanması durumunda geri ödemeniz işleme alınacak ve bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde iadesi gerçekleştirilecektir. Geri ödemeniz hakkında bilgilendirme maili PAYU (IYZICO) tarafından yapılmaktadır.
• İşlemlerimiz PAYU (IYZICO) üzerinden yapılmaktadır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanızın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır. Eğer ATM (debit) kartı ile ödeme yaptıysanız iade tutarı bankanız tarafından ilgili hesaba aktarılacaktır.
• Ürün iade bedeli faturada belirtilen ürün tutarı üzerinden değerlendirilir ve iade tutarı bu bedele göre yapılmaktadır.
• Faturada belirtilen kargo bedeli iade durumunda geri ödenmemektedir.
• Değişim nedeniyle müşterilerimize gönderilen kargo paketinin ücreti tarafımıza aittir.
-
ÖDEME
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
VISA, MasterCard, American Express, Troy, BKM Ekspress kredi kartlarına IYZICO ödeme platformu ile taksitli ödeme imkanı sunmaktayız.
İnternet sayfasında kredi kartımı kullanmam güvenli mi?
Evet, kredi kartınızı güvenle kullanabilirsiniz. PCI DSS güvenceli kart saklama özelliği bulunan IYZICO sistemi kolay ve güvenli bir ödeme platformu sunar. PCI Hizmet Sağlayıcısı’nın en üst düzey güvenlik sertifikası olan Level 1 sertifikasına sahiptir. PCI DSS sertifikasyonu hakkında https://www.iyzico.com/blog/pci-dss-hakkinda-4-soru-4-cevap/ detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz. IYZICO sistemine bağlı bir E-Ticaret sitesi olarak bu sertifikaya otomatik sahip oluyoruz.
-
BİZE ULAŞIN
Müşteri Hizmetleri
Mail : musteri@jerf.com.tr
Telefon : 0212 614 01 65
Whatsapp Hattı: 0539 854 58 14
Çalışma Saatleri : Hafta içi 09:00 – 17:30 arasındadır. Hafta sonu firmamız kapalıdır.
Jerf Spor Ürünleri San Tic Aş , Zafer mah. 149 Sokak No 16 Esenyurt 34513 İstanbul adresinde Avcılar VD 484 092 2434 vergi numarasına kayıtlıdır.
-
MARKA ELÇİLİĞİ PROGRAMI
Biz büyük bir aile olma isteğiyle yola çıktık. Alanında uzman kişi ve ekiplerle aynı düşünceyi paylaşıyoruz.
Mail : markaelcisi@jerf.com.tr
· Yurtiçi Toptan Satış
Mail : toptan@jerf.com.tr
Telefon : 0212 614 01 65
Çalışma Saatleri : Hafta içi 09:00 – 17:30 arasındadır. Hafta sonu firmamız kapalıdır.
· Yurtdışı Toptan Satış
Mail : jerf@jerfsport.com
Telefon : 90 212 614 01 65
Çalışma Saatleri : Hafta içi 09:00 – 17:30 arasındadır. Hafta sonu firmamız kapalıdır.